18701
19:30 20.012020

Торік до Управління Держпраці у Закарпатській області надійшло 593 звернення громадян

Економіка 3894

З них 27 звернень були колективні. Водночас 147 –  письмові, що становить – 24,8 % від їх загальної кількості;
–  158 звернень надійшло від ДУ «Урядовий контактний центр», що становить – 26,6 % від загальної кількості;
– 77 звернень надійшли через органи влади, що становить 13 % від загальної кількості;
– 211 звернень від інших органів, установ, організацій, що становить 35,6 % від загальної кількості.

Серед найактуальніших питань, з якими громадяни зверталися до Управління Держпраці у Закарпатській області, – недотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства про працю, зокрема оплати праці, неналежного оформлення трудових відносин тощо. З цього напряму до Управління надійшло 581 звернення, що становить 98 % від загальної кількості.

Протягом 2019 року фахівці структурних підрозділів Управління Держпраці у Закарпатській області розглянули і надали відповіді та роз’яснення  на 454 звернення громадян.  27 звернень не підлягали розгляду, відповідно до статей 8, 17 Закону України «Про звернення громадян»; 26 звернень – надіслані за належністю, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»; 5 – повернуті авторам, відповідно до ст. 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; ще 81 звернення перебуває на стадії розгляду.

Водночас  у 2019 році до Управління надійшло 54 запити на отримання публічної інформації. Усі запити розглянуті, адресатам надана відповідна інформація в порядку та строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації», інформує Управління.

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах